romina

غذا خوردن رومینا جون

1394/9/10 17:13
نویسنده : roya
1,299 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان چند روزیه که شروع کردی به غذا خوردن و میبینی که بجز شیر مامانی چبزای خوشمزه دیگه ای هم واسه خوردن هست اما فعلا اون دوتا موروارید کوچولوی توی دهنت کمکی به خوردن غذا نمیکنه و تنها واسه اینه که تا میخندی من و بابایی ببینیمشون و کلی قربون صدقت بریم.عروسکم روزای اول چندتا بادام بهت میدادم وای که چقدرم دوست داری بعد از یک هفته پسته هم بهش اضافه کردم و صبح که چه عرض کنم ظهر که از خواب بیدار میشی بعد از شیر: بادام و پسته میخوری .باید بگم که واست شیره کشش نمیکنم یعنی اینکه بزارم توی پارچه و بعد داخل اب داغ بهت بدم و من همه رو واست الک ریز میکنم و میدم بخوری چون خیلی زودتر از اینا بهت روزی چند قطره روغن بادام خانگی که خاله شاه بی بی زحمتش و کشیده میدادم .واسه ناهارتم پوره میخوری که اول از لعاب برنج و کمی نبات شروع کردم و بعد از یک هفته پورهای مختلف.شامم که اول از اب ماهیچه شروع شد و اون هم بعد  چند روز تبدیل شد به سوپ که هر سه روزی یه چیزی بهش اضافه میشه

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به romina می باشد