romina

بدون عنوان

1394/6/28 13:36
نویسنده : mahya
129 بازدید
اشتراک گذاری

 

خاله رومینا اخه من نمیدونم تو کجات شکل پسراس ؟؟؟

اقا ما هر موقع این فینگیلیو با خودمون بردیم بیرون همه هی پرسیدن پسرتون چن سالشه پسرتون چن سالشه اخه من نمیدونم ینی مردم شما تا حالا دختر خانمی که موهاشو پسرونه زده باشه ندیدید حالا فک کنید نی نیه ما هم رفته ارایشگاه پسرونه کوتاه کرده

 

البته ما خودمونم گاهی وقتا شک میکنیم اخه از بس شیطون بازی در میاری که واقعا از ظرفیت یه دختر خانم بعیده ولی باز اینقد عشوه های ناز میای و کلیم شیرین بازی در میاری که تکلیفه همه رو مشخص میکنه در کل باس بگم خیلی عسلی رومینا جونم

عاشقتیم ما

پسندها (3)

نظرات (8)

همراه رایانه
28 شهریور 94 14:09
همراه رایانه مرکز پاسخگویی سوالات و مشکلات رایانه و اینترنت بصورت تلفنی شبانه روزی شماره تماس با خط ثابت از سراسر کشور :9099070345 ادرس سایت :www.poshtyban.ir
مامانی
29 شهریور 94 17:44
mahya
پاسخ
زهـــــــــرا
30 شهریور 94 9:04
وااااااااااای چه دخمل کوچولوی نازی کاشکی منم یه خواهرکوچولو مثل رومینا جون داشتم///خیلی دوست دارم رومیناجان
mahya
پاسخ
مرسی عزیزم نظر لطفته
زهـــــــــرا
1 مهر 94 12:34
وای خدا چه قدر ناز خوابیده فداش شم//خیلی نازی عزیزم
mahya
پاسخ
زهـــــــــرا
1 مهر 94 12:34
از طرف من حسابی این کوچولورو ببوسین
mahya
پاسخ
رومینام تورو میبوسه خوشتل
زهـــــــــرا
1 مهر 94 12:34
mahya
پاسخ
زهـــــــــرا
1 مهر 94 12:35
دلم می خواست اونجا بودم یه عالمه ماچت می کردم/
mahya
پاسخ
زهرا جونی تو که منو شرمنده میکنی عزیزم مرسیییییییی
زهـــــــــرا
12 مهر 94 19:49
خوابهای خوب ببینی رومینای عزیزم//
mahya
پاسخ
ملسی ابجی زهرا جونیییییییییییی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به romina می باشد