romina

شعری از قیصر امین پورتقدیم به رومینا جونم

1394/7/7 12:26
نویسنده : roya
901 بازدید
اشتراک گذاری

ای بوی هر چه گل
بوی بهار میشنوم از صدای تو
نازکتر از گل است گل گونهای تو
ای در طنین نبض تو اهنگ قلب من
ای بوی هر چه گل نفس اشنای تو
ای صورت تو ایه و ایینه خدا
حقا که هیچ نقص ندارد خدای تو
صد کهکشان ستاره و هفت اسمان حریر
اورده ام که فرش کنم زیر پای تو
رنگین کمانی از نخ باران تنیده ام
تا تاب هفت رنگ ببندم برای تو
چیزی عزیزتر ز تمام دلم نبود
ای پاره ی دلم که بریزم به پای تو
امروز تکیه گاه تو اغوش گرم من
فردا عصای خستگی ام شانهای تو
در خاک هم دلم به هوای تو می تپد
چیزی کم از بهشت ندارد هوای تو
همبازیان خواب تو خیل فرشتگان
اواز اسمانیشان لای لای تو
بگذار با تو عالم خود را عوض کنم
یک لحظه تو بجای من ومن بجای تو
این حال و عالمی که تو داری برای من
دار و ندارو جان و دل من برای تو



 




 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به romina می باشد